Książki.

Witajcie.

Dopiero co zasiadaliśmy do wigilijnych stołów, a tu już druga połowa stycznia kolejnego roku.

Ten rok będzie na pewno dla mnie "rokiem książek" i to pod każdym względem. 

Po pierwsze:
Rozkręcają się prace nad książką "Po okręgu Znak bestii". Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli to książka ukaże się w sprzedaży na przełomie września i października tego roku. 

Pozostało mi wprawdzie jeszcze kilka lokalizacji do odwiedzenia ale to może zaczekać gdyż miejsca te pojawią się dopiero w drugiej połowie książki. 

Po drugie:
Na przełomie stycznia i lutego w sprzedaży pojawi się wierszowana bajka "Marzenie kota Czarusia" gdzie tekst jest mojego autorstwa a śliczne ilustracje stworzyła moja przyjaciółka Ania Szymeczek-Przybyło.

Bajka opowiada o tym, że warto podążać za marzeniami oraz starać się je realizować. 

Po trzecie: 
Wydawnictwo Agrafka niebawem rozpocznie prace nad kolejnymi książkami. Obecnie jedna książka jest w druku a druga przechodzi skład i łamanie tekstu, więc powoli można "brać na warsztat" kolejne pozycje.

Po czwarte:
W planach mamy wydanie naszego pierwszego audiobooka ale to dopiero bardzo wczesne przymiarki do tego projektu.

Wreszcie po piąte:
W tym roku mam odłożonych kilka książek do przeczytania więc i na to będzie trzeba wyegzekwować trochę czasu. 

Tak mniej więcej zapowiada się dla mnie ten rok. Sporo pracy, kilka wyzwań, ale też satysfakcja i radość z tego co robię. 

Wpadajcie na stronę: wydawnictwoagrafka.pl i do Księgarni Agrafka👍🏼

Niedługo znowu się odezwę. 

Pozdrawiam

Piotr

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Urlop Bieszczady 1

Urlop Bieszczady 7

Urlop Bieszczady 2