Książka, ogród, plany...

Witajcie. 

   Na wstępie pragnę wszystkim Wam podziękować za wsparcie zarówno w postaci modlitw jak i dobrego słowa. 
   Julia fizycznie czuje się dobrze a psychicznie też jest coraz lepiej za co jestem Bogu ogromnie wdzięczny. 

   Książka "Po okręgu Znak bestii" utknęła na drugim rozdziale ponieważ kolejny raz muszę zdobywać oraz sprawdzać wiele informacji jakie potrzebne mi są by ruszyć dalej z pisaniem. Pomysłów mam sporo więc i pracy więcej ale nie narzekam😁📖👍🏼

   Na dniach ogłoszę konkurs z super nagrodą. Śledźcie na bieżąco moje wpisy tutaj oraz na Facebooku, Instagramie i Twitterze. 

   Nasz ogród wygląda coraz lepiej. Na tarasie pojawiła się wylewka wyrównująca na której zostaną położone płytki. Pozostają jeszcze dwa stopnie do wymurowania. 
   Większa połowa ogrodu jest wyrównana i odchwaszczona. Jak pogoda dopisze to w ciągu kilku dni będzie można nawozić ziemię oraz siać trawę i inne rośliny. 
  Wszystko powoli nabiera kształtów...

   Od dwóch tygodni jestem na diecie i powiem Wam jedno... Jestem mega pozytywnie zaskoczony widząc efekty. Przez ten czas zrzuciłem prawie osiem kilo 👍🏼👍🏼 i to nie chodząc głodny 😁 Śniadaniowe owsianki czynią cuda 🥣

   Kończę na dziś.🖐
Serdecznie Was pozdrawiam. 

Piotr Haftek 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Urlop Bieszczady 1

Urlop Bieszczady 7

Urlop Bieszczady 2