艢wie偶utkie aktualno艣ci 馃槉

   Witajcie Kochani. 

   Jak zawsze sporo si臋 u mnie dzieje.

   Chyba najwa偶niejsz膮 informacj膮 jest ta, 偶e Julia (moja 偶ona, dla niewtajemniczonych 馃榿) jest w sz贸stym tygodniu ci膮偶y 馃槏馃懚
   Oczywi艣cie bardzo si臋 cieszymy i niecierpl矛wie wyczekujemy potomka 馃榿
   Wi臋cej na ten temat napisz臋 w weekend 馃憤馃徏

   Trzecia cz臋艣膰 ksi膮偶ki Po okr臋gu Znak bestii powoli si臋 rozrasta. Chocia偶 w ostatnich dniach by艂em zmuszony wstrzyma膰 si臋 z pisaniem poniewa偶 czas musia艂em po艣wi臋ci膰, mi臋dzy innymi na szukanie i zweryfikowanie kolejnych ciekawych informacji, niezb臋dnych do pisania kolejnych rozdzia艂贸w. 
   W ten weekend siadam do kompa i ostro dzia艂am 馃槉

   Prace ogrodowe r贸wnie偶 posuwaj膮 si臋 do przodu. Koparko 艂adowarka rozgarn臋艂a mi ziemi臋. P贸藕niej by艂a akcja zbierania kamieni, a by艂o ich troch臋... Zw艂aszcza tych o s艂usznych rozmiarach 馃槈 
   Obecnie ca艂y teren zosta艂 zagrabiony. Dzi艣 i jutro czeka mnie wykopywanie pozosta艂o艣ci po chwastach, oraz wyr贸wnanie terenu pod wysiew trawy.

   W kt贸ry艣 wiecz贸r musz臋 zabra膰 si臋 za model Poloneza. Przysz艂y kolejne cztery numery a w nich cz臋艣ci, mi臋dzy innymi do monta偶u hamulc贸w 馃殫

   Jedyn膮 rzecz膮 zaniedban膮 przeze mnie jest nauka gry na harmonijce ustnej ale... To si臋 kiedy艣 nadrobi馃槈馃榿

   Zach臋cam do nabycia ksi膮偶ek "Po okr臋gu" i "Po okr臋gu Wsp贸艂czesna prehistoria". Obie s膮 dost臋pne w tradycyjnej formie jak i elektronicznej (e-book).

   Pozdrawiam serdecznie 

   Piotr Haftek 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Urlop Bieszczady 1

Urlop Bieszczady 7

Urlop Bieszczady 2