Ebook! Premiera książki, media, urlop i prace domowe.

Cześć Kochani. 

   Tydzień temu miała premierę moja druga książka "Po okręgu Współczesna prehistoria". Na razie zbiera same pozytywne recenzje co też bardzo mnie cieszy 😊👍🏼

   OD DZISIAJ można nabyć książkę "Po okręgu Współczesna prehistoria" w wersji elektronicznej!! 💻📖 Zachęcam do kupna 👍🏼

   Niebawem rozpocznę cykl konkursów na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Nagrodą oczywiście będą świeżutkie egzemplarze książek 😉📚. Zachęcam wszystkich do udziału. 
   Ponadto rozesłałem propozycję współpracy, w organizacji konkursów literackich, do wielu gazet oraz rozgłośni radiowych a nawet telewizji regionalnej. Pożyjemy, zobaczymy kto będzie zainteresowany taką współpracą.

   Najbliższe kilka dni mam wolne więc chcę dobrze wykorzystać czas, zwłaszcza, że jest co robić. Montaż kibelka i kranu nad wanną w łazience na piętrze. Obudowanie drzwi wewnętrznych drewnem. Wykop pod wylewkę na stopień od tarasu. Wykończenia przypodłogowe na pietrze. Czyszczenie pieca w kotłowni i przygotowanie go do kolejnego sezonu grzewczego. 
   Czas na wykonanie zadania to cztery dni. Od wtorku do piątku. 

   Pisanie kolejnej powieści idzie dobrze.  "Po okręgu Znak bestii" powoli lecz systematycznie staje się coraz bardziej obszerniejsza. Wczoraj ukończyłem prace nad pierwszym rozdziałem. Od dziś zaczynam drugi. W związku z potrzebą pisania, prace w domu i ogrodzie podzieliłem w taki sposób by na wszystko móc poświęcić czas ⏳ 
   Oczywiście czas dla Julii jest priorytetowy ❤

   Mając wszystko tak zaplanowane, kolejny tydzień przeleci z prędkością światła 😁, a znając życie pewnie jeszcze uruchomi się jakiś "spontan" jak to u mnie często bywa i już w ogóle będzie wszystko stało na głowie 🤣🤣

   Serdecznie Was pozdrawiam. 

Piotr Haftek 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Urlop Bieszczady 1

Urlop Bieszczady 7

Urlop Bieszczady 2