MAJÓWKA 2020 - Dzień 3

Witajcie. 

   Noi nadszedł ostatni dzień naszej tegorocznej majówki.  

   Dzisiaj pół dnia siedziałem nad planem wydarzeń do kolejnych rozdziałów książki l, którą piszę. Gdy nagle wpadają mi do głowy jakieś pomysły to muszę je odrazu zapisywać by dopiero później na spokojnie móc je oszlifować lub odrzucić. 

   Pogoda dzisiaj wybitnie dziwna była. Raz było pochmurno i zimno, innym razem padało a w kolejnym momencie wychodziło słońce na prawie bezchmurnym niebie (pod wieczór). 

   Wczoraj w nocy obejrzałem film Psy3. Powiem wprost... Mi ten film się podobał. Jako człowiek wychowany na dwóch poprzednich częściach zdawałem sobie sprawę że akcja będzie dziać się w naszych czasach więc mogłem odpowiednio nastawić się na odbiór tego filmu. Polecam każdemu kto lubi poprzednie dwie części tego filmu. Dobry film sensacyjny z kilkoma żartobliwymi dialogami. 

   Powoli szykuję się też na premierę książki "Po okręgu Współczesna prehistoria". Myślę że jak nic się nie zmieni to za dwanaście dni książka trafi na półki sklepowe👍🏼 

   Przygotowuję się też do wydania bajki "Marzenie kota Czarusia" do której ilustracje robi moja dobra przyjaciółka. Liczę że proces wydawniczy będzie w tym wypadku szybszy niż w przypadku powieści. 

   Na dziś tyle 😉👍🏼

Trzymajcie się 👋

Piotr Haftek 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Urlop Bieszczady 1

Urlop Bieszczady 7

Urlop Bieszczady 2