Proces wydawniczy Po okręgu Współczesna prehistoria. Przygotowania do świąt i prace w domu.

   Witajcie Kochani. 

   Ukończyłem drugą korektę autorską "Po okręgu Współczesna prehistoria" i odesłałem  plik do wydawnictwa.
   Kilka dni temu otrzymałem tekst do ostatecznej akceptacji, a ,że według mnie jest wszystko ok, więc nic nie stało na przeszkodzie by to zatwierdzić.
   Okładka również prezentuje się bardzo zjawiskowo i idealnie oddaje treść powieści. Zarówno przy pierwszej jak i przy drugiej książce, osoba projektująca okładkę zrobiła kawał dobrej roboty.
   Teraz czekam na wydruk próbny. 


   Co do prac domowych to postanowiłem, że niektóre rzeczy muszą być zrobione jeszcze przed świętami. Założyłem lampy w każdym pomieszczeniu na piętrze (do tej pory były tam tylko lampy wolnostojące). 
   W tygodniu czeka mnie jeszcze przedłużanie rynien, montaż rury do okapu, oraz powieszenie telewizora na ścianie.


   Czas szybko leci w związku z czym za kilka dni będziemy mieli święta Narodzenia Pańskiego. 
   Wraz z Julią już od dobrego miesiąca dbamy o to by w naszym domu panowała świąteczna atmosfera. Systematycznie donosimy i montujemy kolejne różne ozdoby, figurki i światełka.


   To by na razie było na tyle jeśli chodzi o bieżące wydarzenia. 
   Trzymajcie się ciepło. 

   Pozdrawiam serdecznie 
    Piotr Haftek 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Urlop Bieszczady 1

Urlop Bieszczady 7

Urlop Bieszczady 2