Korekta autorska, trzecią książka i bajka.

Witajcie.

   Kilka dni temu otrzymałem tekst od swojego wydawnictwa w celu przeprowadzenia korekty autorskiej.    
   Dziś skończyłem korektę mojej drugiej książki "Po okręgu Współczesna prehistoria". Było trochę błędów. Najwięcej czasu zajmuje przeredagowanie zdań lub wyrażeń tak by wszystko do siebie pasowało, ale dałem radę 😎. 
   Teraz pozostaje mi czekać aż tekst do mnie wróci w celu drugiej i za razem ostatniej korekty autorskiej.

   Moja trzecia książka pod roboczym  tytułem "Po okręgu Znak bestii" na razie cały czas jest pisana w brudnopisie. Kiedy ukończę tworzenie planu wydarzeń dla pierwszych trzech rozdziałów, wówczas zabiorę się za pisanie na komputerze. 

   Jutro zamierzam porozsyłać do wydawnictw bajkę którą napisałem jakiś czas temu pod tytułem "Marzenie kota Czarusia". Bajka jest wierszowana i posiada czternaście zwrotek. Pierwotnie miała być wysłana razem z ilustracjami, lecz niestety moja dobra przyjaciółka, która się tym zajmowała, z przyczyn osobistych nie może dokończyć tego projektu. W związku z tym ilustrację do bajki, najprawdopodobniej zrobi wydawnictwo w którym książeczka zostanie wydana.

   Prywatnie u mnie i u Julii jest dobrze. Powoli czujemy już atmosferę zbliżających się świąt Narodzenia Pańskiego. W domu systematycznie pojawiają się nowe elementy dekoracyjne nawiązujące do tego wydarzenia.

   Dziś ekipa dokończyła podbitkę dachową  więc kolejny etap związany z remontem został zakończony. 
   Oczywiście zostało jeszcze sporo pracy wykończeniowej ale są to już raczej sprawy kosmetyczne takie jak listwy przypodłogowe, maskownice do drzwi i tym podobne rzeczy. 

   Jak więc widzicie, na nudę nie narzekamy 😉


   Póki co serdecznie Was pozdrawiam.  Trzymajcie się ciepło. 

   Piotr Haftek 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Urlop Bieszczady 1

Urlop Bieszczady 7

Urlop Bieszczady 2