Spotkanie autorskie w Szamotułach

Witajcie.

   Wczoraj wieczorem w Bibliotece Miasta i Gminy Szamotuły odbyło się spotkanie autorskie związane z książka Po okręgu.

   Cudowna i kameralna atmosfera jakiej mogłem tam doświadczyć była zasługą Pani Dyrektor oraz pracowników Biblioteki.

   Miałem okazję poruszyć standardowe tematy dotyczące powstania książki, warsztatu literackiego, oraz powstania tytułu oraz planów związanych z kolejnymi powieściami.
   Oprócz standardowych tematów mogłem uczestniczyć w bardzo ciekawej dyskusji jaką wywiązała się z powodu tematyki mojej książki. Mogliśmy wyrazić własne zdanie na takie tematy jak wszechstronna kontrola, czym jest obiektywizm i czy faktycznie istnieje, jak weryfikować dochodzące nas informacje i gdzie szukać prawdy.

   Padały również ciekawe pytania dotyczące książki ale i nie tylko. Słuchacze mogli dowiedzieć się na przykład ile mam wyuczonych zawodów i jakie one są, do czego mam zamiłowanie a za czym nie padam i wiele innych ciekawostek.

   Ogólnie mówiąc to był mega dobry czas.

   Trzymajcie się ciepło.  Niebawem kolejny wpis👍🏼😊

   Serdecznie pozdrawiam
       Piotr Haftek

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Urlop Bieszczady 1

Urlop Bieszczady 7

Urlop Bieszczady 2