Konkursy, prace remontowe oraz plany na najblizszy czas.

Witajcie Kochani.

Konkursy.

   Od wczoraj do przyszłego piątku w czasopiśmie Świat Tajemnic, (na ich Fecebooku) trwa konkurs w którym można wygrać jedną z trzech książek "Po okręgu". Serdecznie zachęcam do udziału.
   Sama gazeta również jest bardzo ciekawa. Tajemnice, spiski, niewyjasnione historie, paranormalne zjawiska i wiele innych. Polecam.

   W ciągu najblizszych dwóch dni, na moich profilach społecznościowych, ogłoszę konkurs w którym do wygrania będą ciekawe gadżety promujące moją książkę "Po okręgu". Więcej info już niebawem na Facebooku, Twitterze i Instagramie.

Prace remontowe.

   Wczoraj by wyodrębnić z salonu część w jadalni, na ściane położyłem deskę. Najpierw przymocowałem na kołki kantówki do których później mogłem przekręcić deskę a właściwie podbitkę dachową. Dodatkowo trzeba było na deskę wyprowadzić gniazdko elektryczne i włącznik światła, ale nie było z tym żadnych problemów.
   Efekt pracy bardzo mi się podoba. Zdjęcia znajdują się na Instagramie i innych  profilach.

   Jutro zabieram się za montaż i zabudowę biokominka. Oczywiście gdy już będzie gotowy, zamieszczę na Insta kilka fotek.

Plany.

   W ciągu kilku miesięcy zamierzam odwiedzić Warszawę, Łódź i Radom w celu promocji książki "Po okręgu".

   Prace nad trzecią książka na razie stanęły w miejscu. Muszę zdobyć jeszcze dodatkowo kilka informacji które potrzebne  mi będą już na samym początku powieści. Myślę, że w ciągu dwóch tygodni ostro ruszę z pisaniem.

   "Po okręgu - Współczesna prehistoria" pojawi się w sklepach w pierwszej połowie przyszłego roku. Myślę że w październiku ruszy proces wydawniczy.

   Póki co to wszystko czym chciałem się z Wami podzielić.

   Życzę Wam wszystkiego dobrego.
   Pozdrawiam.
   Piotr Haftek

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Urlop Bieszczady 1

Urlop Bieszczady 7

Urlop Bieszczady 2