Aktualności

   Witajcie Kochani.

   Kilka ciekawych rzeczy ostatnio się wydarzyło.

   Druga książka o roboczym tytule "Po okręgu - Współczesna prehistoria" jest w wydawnictwie poddawana procesowi weryfikacyjnemu.
   W ciągu najbliższych dwóch tygodni powinienem dostać jakieś info z wydawnictwa.

   Cały czas poszukuję agenta literackiego w Polsce. Wysłałem również prośbę o pomoc w tej sprawie do Szczecińskiego Inkubatora Kultury.  Czekam na odpowiedź.

   Jak wiecie powysyłałem w różne miejsca propozycje zekranizowania mojej książki. Dziś odezwali się do mnie z jednej platformy cyfrowej. Poproszono mnie o przesłanie książki w formacie PDF. Kiedy zapoznają się z treścią książki, wtedy podejmą decyzję co dalej. Tu pojawia się prośba do Was wszystkich: módlcie się za ten projekt, żeby się udało i żeby wypalił.  Tych co są ateistami zamiast o modlitwę proszę by byli dobrej myśli i nadziei.

   Co do chińskiego agenta literackiego, cały czas czekam na odpowiedź. Tego typu współpraca na odległość wymaga zaufania od obydwu stron dlatego też znalezienie odpowiedniej osoby jest takie ważne.

   W mojej warsztatowej szafie pisklęta czują się znakomicie. Ich matka cały czas je karmi a ja każdego dnia mogę widzieć jak rosną i przybywa im upierzenia.

Jeśli chodzi o remont to niebawem zakończą się prace montażowe podbitki dachowej.
   Ja od jutra biorę się za porządki w górnych pokojach.

Serdecznie pozdrawiam.

Piotr Haftek

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Urlop Bieszczady 1

Urlop Bieszczady 7

Urlop Bieszczady 2