Książka - ostatni rozdział i prace domowe.

   Cześć wszystkim.

   Dzisiaj piąteczek, piątunio więc aż miło wracało się z pracy do domu.

   Kolejne kilka godzin dzisiejszego pisania zaowocowało tym, że praktycznie rozdział 20 mam już ukończony. To oznacza, że do napisania został mi tylko ostatni rozdział, oraz epilog i podziękowania.
   Ciężko mi uwierzyć, że zbliżam się już do końca mojej powieści.
   Z drugiej strony cieszę się ponieważ w głowie mam już ułożony konkretny zarys trzeciej książki 👍🏼😊😊📖📖📖

   Jutro od rana zabieram się za koszenie trawnika na ogrodzie.
   Później oczywiście piszę dalej✒

   W przyszłym tygodniu czeka mnie malowanie desek na podbitkę dachową oraz kilka prac wykończeniowych w środku domu.

   Najważniejsze, że wszystko idzie dobrze i do przodu 😊😎

   Zapraszam na Instagrama, Facebooka i Twittera.

   Pozdrawiam serdecznie
        Piotr Haftek

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Urlop Bieszczady 1

Urlop Bieszczady 7

Urlop Bieszczady 2