MAJÓWKA 2019 część 4.

   Cześć.

   Dzisiaj jeśli chodzi o remont, to moje prace ograniczały się do sprzątania,  poprawek, docinania  i wykańczania,  głównie podłogi

   Julia dzisiaj ogarnęła korytarz na piętrze. Drobne, miejscowe poprawki, szlifowanie. Później dwukrotnie pomalowała ściany i sufit.  Wspaniała kobieta która umie wiele rzeczy 😍

   Później przez pięć godzin pisałem. Sara (moja spanielka) zasnęła okryta kocem przy grzejniku, a Szadi (moja kotka) zasnęła na krześle.
   Dziś też miałem okazję skontaktować się z moimi ekspertami od starych budynków,  bunkrów,  schronów i podziemi w Szczecinie. Wspanialii bardzo pomocni ludzie. Dzięki nim ta książka będzie jeszcze lepsza.

   Na koniec dnia poszedłem na spacer z psem. Przestało padać i na chwilę wyjrzało jeszcze słońce by chwilę później zajść za horyzont w towarzystwie cudownych kolorów.

   Zdjęcia z dzisiejszego dnia znajdują się na Instagramie i Fb. Streszczenie i ciekawostki na Twitterze. ZAPRASZAM.

   Pozdrawiam
   Piotr Haftek

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Urlop Bieszczady 1

Urlop Bieszczady 7

Urlop Bieszczady 2