MAJÓWKA 2019 część 2.

   Witajcie.

   Muszę Wam powiedzieć, że sam jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym jak dobrze idzie mi zarówno remont jak i pisanie. 🛠⌨📖

   Wczoraj połowę dnia poświęciłem  na sprzątnięcie pokoju i przygotowanie go do prac remontowych.
   Po południu usiadłem przed laptopem i pisałem 7 godzin.

   Dzisiaj od rana były drobne poprawki polegające na szpachlowaniu i szlifowaniu.         
   Następnie całe pomieszczenie (sufit, ściany i podłoga) zostało dokładnie odpylone. Na koniec pomalowałem sufit i ściany pierwszą warstwą farby.
  
   Po zakończeniu prac remontowych, wskoczyłem pod prysznic a później postanowiłem zrobić szybki obiad według mojego przepisu.
   Zasmażylem makaron z cebulą i kabanosem. Dodałem słodkiej mielonej papryki, trochę kurkumy i ziół. Na koniec dodałem dwa jajka do tego i wszystko ładnie dochodziło na woku. Kilka minut przed końcem smażenia dodałem sos śmietanowy, robiony od podstaw, na zimno ze śmietany (kwaśnej) 18% oraz przypraw.
   Obiad wyszedł że palce lizać.  Niestety moja żona  nie zjadła do za wiele ponieważ trochę przesadziłem z ostrymi, suszonymi  papryczkami... Tym sposobem obiad mi jeszcze na jutro został 😂👨‍🍳

   Później usiadłem do pisania i znowu 7 godzin pękło 😊👍🏼

  Jutro działam dałem.

   Pozdrawiam

   Piotr Haftek

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Urlop Bieszczady 1

Urlop Bieszczady 7

Urlop Bieszczady 2