Szczecin - drugie podejście.

   Witajcie.

   Najbliższy weekend będę mógł ponownie spędzić w Szczecinie.

   Uzyskałem zgodę na wejscie do Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie w celu zrobienia zdjęć i notatek. Wnętrze budynku oraz jego niektóre pomieszczenia będą mi potrzebne do rozwinięcia pewnego wątku w mojej drugiej książce.

   By uzyskać zgodę musiałem kontaktować się poprzez pocztę elektroniczną, następnie kilka telefonów w celu umówienia spotkania oraz zapewnienia mi osoby która mnie oprowadzi po obiekcie.

   Na szczęście w KWP Szczecin pracują mili ludzie, więc udało się zorganizować spotkanie na najbliższą sobotę.

   Za kilka dni zdam relację jak mi poszło 😉

   Pozdrawiam

   Piotr Haftek

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Urlop Bieszczady 1

Urlop Bieszczady 7

Urlop Bieszczady 2