Zwiedzenie - po redakcji.

Witacie.

   Wczoraj po południu otrzymałem od wydawnictwa swój tekst. Okazało się, że redaktor znalazł w tekście jeszcze trzy błędy logiczne, które musiałem poprawić.
   Prawdę mówiąc kiedy się wczoraj zaznajomiłem z nimi to nie potrafiłem odpowiedzieć sobie na pytanie: Jak to się stało, że te błędy przeoczyłem? 😛
Na szczęście po to są korekty i redakcję by wychwytywać  tego typu rzeczy.
   Jednym słowem redaktor się spisał.

   Usuwanie błędów skończyłem w późnych godzinach wieczornych i niezwłocznie odesłałem tekst do wydawnictwa.

   Teraz pozostaje czekać na skład tekstu oraz propozycje okładki.

   Wielkimi krokami zbliżamy się do dnia w którym ruszy druk książki.




Pozdrawiam

Piotr Haftek

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Urlop Bieszczady 1

Urlop Bieszczady 7

Urlop Bieszczady 2