Kolejny etap wydawniczy Zwiedzenia oraz pisanie kolejnej powieśći.

Witajcie.

Korekta autorska się udała a tekst jak już pisałem wcześniej został odesłany do wydawnictwa.

Teraz redaktor będzie przygotowywał tekst do składu by odesłać go mnie do akceptacji.

Po mojej akceptacji tekst zostanie skierowany do składu.

Za jakiś czas powinienem otrzymać propozycję projektu okładki do mojej książki. Jeśli projekt zostanie zaakceptowany przez redaktora naczelnego oraz przeze mnie wtedy oficjalnie zostanie użyty jako okładka książki Zwiedzenie.



Jeśli zaś chodzi o pisanie mojej drugiej powieści to prace postępują. Ostatnio sporządziłem streszczenie oraz plan wydarzeń do rozdziału dziesiątego , jedenastego i dwunastego. Teraz na ich podstawie będę rozwijać po kolei każdy z rozdziałów.


Kolejne informacje już niebawem.


Pozdrawiam.

Piotr Haftek

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Urlop Bieszczady 1

Urlop Bieszczady 7

Urlop Bieszczady 2