Trochę o mnie

Witajcie!

   Ten blog poświęcony będzie mojej twórczości literackiej.
 
   Już będąc nastolatkiem, interesowałem się książkami, wierszami oraz muzyką.
W szkole, gdy trzeba było napisać opowiadanie na jakikolwiek temat, nie sprawiało mi to większej trudności.
 Później zacząłem próbować pisać swoje własne utwory. W pierwszej kolejności były to wiersze, głównie rymowane. Tematem wierszy była albo miłość, albo Bóg.
   Następnie zacząłem pisać krótkie opowiadania. Spróbowałem też swoich sił w gatunku literackim jakim jest Nowela.
Niestety poza wąskim, konkretnym gronem odbiorców, nigdy nie zdecydowałem się na opublikowanie moich utworów.
Dopiero kiedy napisałem swoją pierwszą dużą powieść, pod tytułem "Zwiedzenie", pomyślałem, że warto spróbować ją wydać.

   Dobrze, że tak pomyślałem... Dzięki temu za cztery miesiące (max. sześć) w księgarniach ukaże się moja pierwsza, debiutancka książka, ale o tym w kolejnych wpisach 😉

                           


Pozdrawiam

Piotr Haftek


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Urlop Bieszczady 1

Urlop Bieszczady 7

Urlop Bieszczady 2