Pisanie ksi膮偶ki i remont czyli... MAJ脫WKA 2019馃憤馃徏馃榿

   Witajcie.

   Tak się akurat dobrze złożyło, że począwszy od dnia dzisiejszego, calutki tydzień mam wolny od pracy zawodowej.         To się nazywa Majówka, powie ktoś kto marzy o wypoczynku. Niestety, ja nie zamierzam przez ten tydzień odpoczywać. Do soboty włącznie będzie to dla mnie bardzo intensywny czas. Czas który zamierzam podzielić na pisanie książki oraz remont domu.
  
   Dzisiaj cały dzień poświęciłem na pisanie. Obecnie jestem w połowie szesnastego rozdziału. Przede mną do napisania jeszcze pięć, plus epilog. To dużo i nie dużo.  Zależy od zaangażowania oraz organizacji czasu. Ogólnie rzecz biorąc im jestem bliżej końca tej książki tym szybciej mi się ją pisze. Przynajmniej takie odnoszę wrażenie.

   Obecnie napisane mam już 68591 słów.
   Do tej pory użyłem 457660 znaków.

   Na jutro (wtorek) zaplanowane mam sprzątanie oraz przygotowanie ostatniego (dzięki Bogu) pokoju do malowania i położenia deski podłogowej.
   Późnym popołudniem wracam do pisania książki.

   Środa i czwartek to czas na malowanie oraz poprawki.
   Późne popołudnia oczywiście przeznaczone będą na pisanie.

   W piątek zamierzam położyć deskę podłogową i odpocząć od pisania. Z resztą, na oczyszczenie podłogi, położenie podkładów i deski zejdzie mi akurat cały dzień.

   Sobotę przeznaczyłem na czyszczenie i konserwacje pieca grzewczego oraz wyczystek kominowych.
   Późne popołudnie, naturalnie - pisanie.

   Niedziela należy się Bogu oraz mojej żonie.

   Oczywiście wczesne poranki i późne wieczory należą do mojej kochanej żony, która również od dziasiaj ma wolne aż do przyszłego poniedziałku 😍😍

  
   Na ogół nie lubię robić sztywnych planów na kilka dni w przód, więc harmonogram prac może ulec zmianie (poza niedzielą).
   Bez względu na to będę informował Was o wszystkim na bieżąco.

   Zapraszam także na Fb, Twittera i Instagrama gdzie między innymi wstawiłem zdjęcia z dzisiejszego pisania.

   Serdecznie pozdrawiam

     Piotr Haftek

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Urlop Bieszczady 1

Urlop Bieszczady 7

Urlop Bieszczady 2