Sponsoring, agent literacki i propozycje filmowe.

Witajcie.

   Dzisiaj poświęciłem bite pięć godzin na załatwianie spraw związanych z moimi książkami. Zacząłem przed 17:00 a skończyłem po 22:00 ale myślę, że się opłaciło.

1. Sponsoring.

   Porozsyłałem dzisiaj wiele maili do różnych firm i instytucji, w sprawie sponsoringu mojej drugiej książki o roboczym tytule "Po okręgu - Współczesna prehistoria".
  
   Wiadomości poleciały do:

- PKN Orlen
- Lotos
- Urzad Miasta Szczecin,
- Mostostal
- McDonalds
- Toyota (dealer)
- Mazda (dealer)
- BMW (dealer)
- Peugeot (dealer)
- SalonSamochodówUżywanych.pl
- Mercedes (dealer)
- Hyundai (dealer)
- Burger King
- SemCo - Olejarnia Szamotuły
- Mac-Benz
- Hotel Zamek Neptun w Łebie
- T-mobile
- Plus
- Nestle Polska
- Kompania Piwowarska
- Carlsberg Polska.
   Liczę, że się uda i ktoś odezwie się do mnie z pozytywną odpowiedzią 😊👍🏼

2. Ekranizacja książki "Po okręgu".

   Wysłałem kilka maili z propozycją ekranizacji mojej pierwszej książki "Po okręgu". Zaproponowałem by firmy zapoznały się z treścią powieści i zdecydowały czy jest to dla nich dobry temat na zrobienie filmu lub serialu.
 
   Maile pofrunęły do:

- Telewizja Polsat
- HBO
- NC+

   Teraz uzbrojony w cierpliwość muszę czekać na odpowiedzi😉

3. Chęć podbicia Chin 😎

   Kilka dni temu nawiązałem kontakt z osobą chcącą reprezentować mnie w
Chinach jako mój agent literacki. Jesteśmy umówieni w dniu dzisiejszym by za pomocą konferencji internetowej omówić warunki naszej współpracy.
   Jeśli wszystko pójdzie pomyślnie to podpiszemy umowę i rozpoczniemy współpracę mająca na celu wydanie mojej książki w Chinach.

   Jak sami więc widzicie sporo się dzieje A będzie dziać się jeszcze więcej. Już moją w tym głowa 😎👍🏼😉

   Oczywiście będę Waso wszystkim informować na bieżąco.

Serdecznie pozdrawiam

         Piotr Haftek

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Urlop Bieszczady 1

Urlop Bieszczady 7

Urlop Bieszczady 2