Ksi膮偶ka, agent, i kilka innych spraw. 馃槉

Witajcie Kochani.

   Cały czas sporo się dzieje.

   Odezwali się do mnie z wydawnictwa📖. Chętnie wydadzą kolejną moją powieść "Po okręgu - Współczesna prehistoria". Obecnie trwają negocjacje w sprawie kosztów i innych warunków jakie powinny znaleźć się w umowie.
   Dobrze współpracuje mi się z obecnym wydawnictwem, ale jeśli się nie dogadamy to przyjdzie czas na podjęcie odważnych decyzji. Mam dobry plan awaryjny, więc nie muszę niczego robić za wszelką cenę. Liczę jednak na to, że z Novae Res osiągniemy wspólnie kompromis zadowalający obie strony.

   Cały czas poszukuję agenta literackiego. Jutro będę rozmawiać w tej sprawie ze Związkiem Literatów Polskich. Liczę, że mi pomogą.
   Sprawa wydania książki w Chinach 🏯⛩na razie stanęła w martwym punkcie. Dopóki nie znajdzie się właściwa osoba do reprezentowania moich interesów w tamtym kraju, nic więcej nie mogę zrobić. 
   Jestem jednak dobrej myśli 👍🏼😉

   Cały czas czekam na kontakt z platformy Nc+ w sprawie ekranizacji mojej pierwszej książki "Po okręgu".
   Liczę, że powoli kończą ją czytać i niebawem dowiem się jaką podjęli decyzję w tej sprawie.

   We wrześniu (18.09.2019) w środę, o godzinie 18:00 w Bibliotece Miejskiej w Szamotułach, odbedzie się spotkanie autorskie związane z książka "Po okręgu".
   Serdecznie wszystkich zapraszam.

   Z najświeższych wiadomości to by było na tyle.  Jak tylko coś się wyjaśni w którejś sprawie od razu zostaniecie o tym fakcie poinformowani.

   Serdecznie pozdrawiam
    Piotr Haftek

Komentarze

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Urlop Bieszczady 1

Urlop Bieszczady 7

Urlop Bieszczady 2