Kolejne recenzje książki "Po okręgu - Współczesna prehistoria".

Witajcie.

   Kilka dni temu spłynęły do mnie wszystkie recenzje mojej książki o roboczym tytule "Po okręgu - Współczesna prehistoria".
   Nadal czekam na informacje z mojego wydawnictwa, które na razie zaznajamia się z tekstem.

   Póki co zamieszczam Wam recenzje.

"Intryga, spisek, śledztwo, czyli wszystko to co znalazło miejsce w 1 części, a oprócz tego dużo więcej akcji, ścisła fabuła i ciekawe wątki tworzą z tej książki z jednej strony kolejną ciekawą pozycje do przeczytania, ale z drugiej niezwykle lekkie i przyjemne w czytaniu opowiadanie. Siadając do stołu i przymierzajac się do otwarcia pierwszych stron nie spodziewałam się, że w mgnieniu oka dojdę do ostatniej strony bez jakiegokolwiek zmęczenia. Książka wciąga niesamowicie, podoba mi się to, że akcja, podobnie jak w 1 części, przedstawiona jest z różnych perspektyw różnych bohaterów powieści. Jest wiele pobocznych wątków, ale wszystkie, razem z wątkiem głównym tak niesamowicie się przeplatają, że nie pozostaje mi nic innego jak tylko pogratulować autorowi 🙂 Wiele razy podczas czytania pojawił się u mnie wytrzeszcz oczu ze zdumienia, bądź łzy śmiechu, a także wzruszenia... Oprócz emocji, jakie wywołuje tą książka, niesamowite jest to, jak bardzo pobudza wyobraźnię. Polecam tą powieść każdemu; młodzieży, dorosłym, ludziom w starszym wieku.. Jeśli chcesz przekonać się, że książka nie musi być nudna, to po prostu otwórz tą pozycję na pierwszej stronie i zacznij czytać. Nie musisz mi wierzyć. Sam się przekonaj 🙂 

PS. Muszę Cię ostrzec. Zaczynając czytać uważaj, bo dzięki ciekawej fabule, bardzo łatwo można zgubić poczucie czasu 😉"

Dominika
-------------------------------------------------------------------

"Czy to możliwe , żeby we współczesnym świecie żyły prehistoryczne zwierzęta? 
Czy istnieje niezbadany zakątek ziemi z dawną fauną?
Czy naukowcy znając prawdę próbują ją trzymać w tajemnicy?
A może istnieje na ten temat spisek?
W tej książce główni bohaterowie spróbują odkryć prawdę . 

Nie obejdzie się bez dreszczyku emocji,miłosnych uniesień ,niezapomnianych przeżyć i chwil zadumy nad Bożą prawdą.

Wartka akcja sprawia, że książkę czyta się jednym tchem.

A gdy czytaliście wcześniej "Po okręgu", to z pewnością zaskoczą Was dalsze losy główych bohaterów.

Gorąco polecam."

Ela
-------------------------------------------------------------------------------

Pozdrawiam 

Piotr Haftek 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Urlop Bieszczady 1

Urlop Bieszczady 7

Urlop Bieszczady 2