Książka, konkurs i druga książka...

Witajcie.

   Ostatnio poświęciłem trochę czasu na reklamę książki "Po okręgu". Biblioteka w Szamotułach i Obornikach otrzymała po jednym egzemplarzu, ponadto dostali plakaty i zakładki do rozdania. Odwiedziłem też Szamotulski Ośrodek Kultury również wręczając tam plakat i zakładki.

Powoli układam plan, wydania "Po okręgu", w innych krajach Unii Europejskiej ale póki co... nic więcej nie zdradzam 😉

Drugą książkę pisać trzeba. Dom wykańczać też trzeba, w związku z czym postaram się jakoś pogodzić obie te rzeczy zwłaszcza, że i w jednym i w drugim przypadku czas mnie trochę goni.

W ciągu najbliższej doby zostanie ogłoszony konkurs.
   Każdy kto na Fb udostępni zdjęcie mojej książki "Po okregu", będzie mógł wygrać książkę. Natomiast każdy kto przeczytał lub czyta moją książkę i  dodatkowo, pod udostępnieniem napisze swoją opinię zachęcającą do kupna tej  książki może wygrać plakat, zakładkę oraz kebaba jedzonego w moim towarzystwie 😊 Innymi słowy przyjadę do wygranej osoby i zabiorę ją na kebaba 😁.

Zachęcam do zaglądania na Twittera, Facebooka oraz Instagrama.

Pozdrawiam

Piotr

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Urlop Bieszczady 1

Urlop Bieszczady 7

Urlop Bieszczady 2